Lajvinläsning av Andrea Abreus roman "Åsnesommar"

Bokningen är nu stängd

Välkommen att lyssna till en lajvinläsning av den spanska författaren Andrea Abreus roman "Åsnesommar". Översatt boken har Hanna Nordenhök gjort, och inläsare är författaren Hanna Johansson. Kom och lyssna under hela inläsningen, eller bara en liten stund!

Kategori: Övrigt, Bokpresentation
Övrig information: Plats: Kulturskolans scen på plan 6 i Medborgarhuset.

Mer om anmälan samt frukost

Från klockan 11 serveras kaffe och frukostmacka till föranmälda besökare i foajén på plan 6. Antalet mackor är begränsat: boka din plats här i evenemanget för att vara säker på att få macka. I övrigt ingen föranmälan utan drop-in under dagen - välkommen att komma och gå under inläsningen. I samarbete med Nirstedt/litteratur.

Lajvinläsningen är en del av heldagsevenemanget Den lyssnande människan- en dag om ljudboken. Dagen anordnas för att uppmärksamma ljudboken, som trots att den står för en allt större del av människors läsning, är märkligt outforskad ur ett konstnärligt och kritiskt perspektiv. Dagen ordnas i samarbete med Kritiklabbet och tidskriften Kritiker.

Hanna Johansson. Foto: Lisa Thanner. Bokomslag Åsnesommar.
Hanna Johansson. Foto: Lisa Thanner